- variabelen
- breuken
- haakjes
- machten
- zelftoets
Op een pagina kan een leerling dan steeds aangeven dat de opdracht gedaan is en dat de opdracht kan worden nagekeken. Ik kan dan de opdrachten goed- of afkeuren en van feedback voorzien.
De leerroute is nu bijna af. Ik moet nog iets verzinnen als 'zelftoets'. Ik twijfel nog om dat in DWO te zetten of op een andere manier te toetsen. Op papier bijvoorbeeld...:-)
Onze 'wiskundeomgeving' is nogal versnipperd. Eigenlijk zouden me Moodle moeten gebruiken, maar dat is niet handig, we hebben DWO tot onze beschikking (zie ook ICTklas), we kunnen gebruik maken van de voorbeelden uit de stercollectie van VO-content en verder heb ik nog wat 'dingen' op wiswijzer staan, duizende vragen in WisFaq en verder kan je alles gebruiken wat je maar tegen komt op het Internet.
Deze leerroute is misschien dan een voorbeeld hoe je de snippers op één plek weer een beetje aan elkaar geplakt krijgt. Dat is nog niet zo eenvoudig. Dat moet beter kunnen. Nu nog kijken of het werkt...