donderdag 11 juni 2009

Vertrouwen

Vroeger belde er nog wel 's iemand op met de mededeling dat ie een e-mail had gestuurd en of ik die al gelezen had. Dat is natuurlijk niet meer van deze tijd. Alhoewel? Vandaag kreeg ik een e-mail dat er iets in mijn postvak zou liggen. Iets over 'vakmanschap & meesterschap' of zoiets. Ik kreeg meteen ontzettende zin in een pilsje. Daar heb ik wel 's vaker:

Zie Grolsch in pijpjes en beugelflessen

Een tijd geleden had ik nog zo'n leuk krantenbericht over een docent in New York (?) die in een poging om aan te sluiten bij de belevingswereld van de leerlingen een opdracht had gemaakt waarbij de leerlingen zich moesten voorstellen dat ze cocainedealers zouden zijn. Dat was niet helemaal een goed idee geloof ik...:-)

Dat postvak is wel bijzonder. Een vaste werkplek zit er niet meer in, maar een eigen postvak kan nog net, geloof ik.