vrijdag 25 juni 2010

Weekverslag week 25

Dit was de laatste lesweek en voor mij dan ook maar meteen de laatste werkweek. Maandag definitief een einde gemaakt aan het 'lineair programmeren van de minor', de laatste les 'Wiskunde en leergebieden' en donderdag de laatste les 'Internet en wiskundeonderwijs'. Allemaal weer interessant en boeiend... denk ik... ik ben er klaar mee. Er komen nog steeds opdrachten binnen en 't een en 't ander zal nog wel een staartje hebben na de vakantie maar dat is niet erg.

Voorlopige conclusie? 't Is mooi geweest. Ik heb 't gehad. Nu maar weer 's bijtanken... uitrusten en nog zo wat... ik ben voorlopig uitgepraat!

Dit is was dan meteen het laatste lesverslag. Volgend jaar ga ik er misschien mee verder. Vraag me niet waarom! Ik heb geen idee! Ik heb überhaupt geen ideeën meer, dus... eh.. dus... wat zeg ik? Zie je wel!