maandag 21 juni 2010

Nog meer geleuter

Het kan vandaag werkelijk niet op. Wat dacht je hiervan:
"Het is immers van belang dat de concrete en gezamenlijke opbrengst van de discussies binnen de instellingen hun neerslag krijgen in een gezamenlijke opstelling van sociale partners op nationaal niveau."
bron
Opstellen in rijen van drie zou ik zeggen. Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik heb 't gevoel dat 'professionele ruimte in het hbo' nu echt werkelijk helemaal nergens over gaat. Ik schreef er al eerder over, maar veel heeft dat niet geholpen...:-))

Maar verder is het hier fantastich. Als er geld bij moet dan kan je toch niet meer spreken over 'werk'. Dat moet dan wel een soort liefhebberij zijn. Maar dat is geweldig toch? Altijd al van je werk je hobby willen maken? Kom naar de hogeschool...:-)