zondag 13 juni 2010

Bowser Jr's Fearsome Fleet

Ik geloof dat ik nu weet hoe 't moet... maar dat is nog iets anders dan het doen. Het is net het 'echte leven' zullen we maar zeggen.

Hoe vaak hoor/lees je niet dingen als 'onderwijs zou dit of dat' moeten doen, docenten zouden 'zus en zo', e.d. Maar wat komt er van terecht? Uiteindelijk? Nee, jongens en meisjes er is een grote discrepantie tussen 'woord' en 'daad'. Let op mijn woorden: niet leuteren maar doen!

Ik moet toch 's aan mijn psychiater vragen of je in 'geestelijk opzicht' een probleem hebt als je liever 'Mario Galaxy 2' speelt dan bijvoorbeeld een paar leuke wiskundige problemen oplost. Als je Twitter-gewijs het Woudlopers Handboek interessanter vindt dan Wikiwijs.

Maar het meest fascinerende (en ergerlijke) is nog wel dat ik bijvoorbeeld vanmiddag veel beter speelde dan aan het begin van vanavond en dan ben ik nog wel een avondmens. Waar moet dat heen?