woensdag 28 december 2011

Plannen voor 2012

Heeft u ze allemaal op een rijtje? Hoedt u voor het domino-effect!

Gisteren las ik nog ergens dat vakantie zo fijn is omdat je dan al die dingen waar je normaal gesproken niet aan toe komt ook gewoon niet kan doen. Het is tenslotte vakantie. Een mooie gedachte, maar soms moet je wel.

Maar 't is nog lastig. Wat moet je nu allemaal met dat Internet? Met mijn websites? Afbreken, opheffen, intensiveren, uitventen, aanpassen, door laten pruttelen, ... webloggen? Waarom zou je? Helpt dat dan? Levert dat dan iets op? Of wat dacht je van twitter? Nee, dat is pas nuttig!:-)

Ik ben al eerder aan deze blogpost begonnen maar ik kom er, geloof ik, nog steeds niet helemaal uit. Plannen zat. Ergernissen genoeg. Er gebeuren ook allemaal 'dingen' waar ik grote vraagtekens bij heb. Weet je wat? Ik denk er nog even verder over na.:-)