maandag 27 juni 2011

Afbouwen en verder kijken

Should I sing sad farewell to things
I'm really glad I've left behind?
Peter Hammill

Ik heb nog een poging gedaan om duidelijk te maken dat ik 'alles en iedereen' zo snel mogelijk probeer te vergeten.:-) Ik heb 't gevoel dat 't niet gaat lukken, maar is dat erg? Ik weet 't niet, maar het was echt leuk en met een goede herinneringen kan je lang doen, zullen we maar zeggen.:-)

Aan de andere kant moet je af en toe gewoon 's wat anders proberen. Zoals gezegd is dat met gemengde gevoelens, zeker. Ik ben blij, maar ook een beetje verdrietig. Is dat erg? Wel nee, zo gaat dat nu eenmaal in het leven. Vrolijke momenten en treurigheid. Onvermijdelijk, helaas. Dat is waarschijnlijk ook inherent aan de menselijke geest. De dichotome wereld! Hoe kan je genieten van dingen als je niet zou weten hoe het zou zijn zonder de zegeningen. Het zijn twee kanten van dezelfde medaille.

Zullen we 't daar maar op houden dan? Laat je niet gek maken en geniet van je zegeningen! De rest is bijzaak:-)