vrijdag 10 juni 2011

Luie vrijdag

Vanmorgen vroeg op wegens intake. Daarna naar de haringboer gefietst. De haringkar was nog niet open. Later nog maar een keer geprobeerd. Op de fiets! Jaja! Goed bezig! De haringen waren overigens wel weer bijzonder smakelijk! De 'nog te werken dagen' en de haringstand op Op weg naar het einde is nu gelijk! Hupsaké, hupsaké!

Voor de rest doe ik vandaag niks meer. Het is tenslotte 'luie vrijdag'. Ik vind dat ik wel weer genoeg heb gewerkt deze week.:-) Bovendien zijn mijn uren voor dit jaar al op!

Maar huishoudelijk gezien ben ik goed bezig:
  • Vuilniszak weggebracht
  • Haringen gehaald
  • Koffie gezet
  • Afvoerputjes schoon gemaakt
  • Soep gemaakt
  • Bier gedronken
Dus ik bedoel maar. 't Is vrijdag weet je wel... VRIJ! Gewoon lekker genieten van een lang weekend. Tada... Nee dat komt wel goed.:-)

En ik geloof dat we vandaag asperges eten, dus al met al een heerlijke dag!