dinsdag 29 maart 2011

Blogger

Dat was even 'schrikken'. Ik kan met Internet Explorer geen nieuwe berichten op mijn weblog plaatsen. Dat is niet handig. De oplossing is 'compabiliteitsweergave' of zoiets. Dan doet IE 't wel. Dat lag voor de hand. De andere problemen met #wikiwijs en #hint zijn wel opgelost, dus volgens mij moet alles het nu wel weer doen. Kijken hoe lang het duurt...:-)

Dat je geen nieuwe 'instanties' van IE krijgt maar een tabblad vind ik dan wel weer een stuk minder wenselijk. Maar waarschijnlijk kan je dat ook weer instellen... o kijk... daar was IE. Geregeld!:-)

O ja... en graag links openen in een nieuw venster als dat de bedoeling is. Niet in een tabblad. Ik ben nog van de ALT-tab-generatie...:-)

...en ik had geen geluid! Maar dat doet het nu ook weer... vraag me niet hoe! Ik weet het echt niet.