dinsdag 17 juli 2012

Extra functionaliteit door slopen

Ik had in wiskundeleraar.nl al de mogelijkheid dat deelnemers van elkaar de antwoorden konden zien en kunnen reageren op de antwoorden. De docent kan dan een opdracht af- of goedkeuren en van gepaste feedback voorzien. So far so good...

Nu moet ik nog iets bedenken zodat deelnemers elkaar punten kunnen geven voor hun bijdrage (antwoorden). Dat is wel een grappig probleem. Heb ik wat te doen...:-)

Maar soms wil je natuurlijk niet dat de deelnemers elkaars antwoorden zien. Als docent wil ik dan wel alles kunnen zien maar de deelnemers alleen hun eigen antwoorden, mijn reactie en de feedback... Wel aan dat kan nu ook...:-)

Kijk dat is pas stoer: een nieuwe functionaliteit creëren door te slopen. Uiteraard blijft de andere mogelijkheid er natuurlijk ook nog... dus je krijgt meer door af te breken... heerlijk:-)