zondag 24 januari 2010

Tien lijstjes

Ik wil eigenlijk wel een keer een paar lijstjes maken. Dit is dan het eerste lijstje. Een lijstje met lijstjes zullen we maar zeggen:
  1. Een lijstje met lijstjes die ik nog wil maken.
  2. Een lijstje van dingen waar ik goed (of liever) zonder mee zou kunnen en waarom...
  3. Een lijstje met dingen die ik toch niet zou willen missen en waarom...
  4. Een lijstje met dingen die ik (op korte termijn) nog moet doen.
  5. Een lijstje met dingen waar ik maar niet aan toe kom...
  6. Een lijstje met dingen die ik nog wil leren.
  7. Een lijstje met 'gedroomde' tools voor mijn website(s).
  8. Een lijstje met nummers voor mijn nieuwe CD.
  9. Een lijstje van dingen waar ik het meest van geleerd heb...
  10. Een lijstje van dingen waar ik niks van geleerd heb...
Nummer 1 heb ik nu, maar voor de rest nog zat te doen.:-)