zondag 19 juni 2011

Mooi niet dus...:-)

Ik ben wiskundedocent en soms als ik kijk naar de dingen die ik daarnaast gedaan heb, dan vraag ik me wel 's af wat ik nu eigenlijk zelf wil:

1. Systeembeheerder
2. Auteur van Netwerk
3. Webmaster van Netwerk
4. Community-manager Kennisnet voor wiskunde
5. ELO-beheerder van N@tschool
6. Docent ICT voor jaar 1
7. Maker en beheerder van WisFaq
8. Eindredacteur van Stepnet

Zie eventueel documentatie

De laatste 9 jaar was ik toch voornamelijk docent wiskunde op de lerarenopleiding. Dat was altijd erg leuk, maar wel met een hoog ICT-gehalte. Nu vind ik ICT (duidelijk) zelf erg leuk, handig en nuttig, maar dat betekent nog niet dat het leuk is andere mensen dat uit te leggen. Bij studenten gaat het meestal nog wel. Maar waar gaat het dan over? Vooral over wat ik zelf interessant vind.:-)

Ik doe liever wiskunde, denk ik. Dat gaat tenminste ergens over:-))