zaterdag 25 september 2010

Dat lijkt echt nergens op!

Naar aanleiding van deze pagina kon ik het toch niet laten om een beoordeling te geven van dit inspirerende arrangement. Laten we nu eerlijk zijn! Dat lijkt toch echt nergens op!
Mooi en duidelijk? Knap gemaakt? Helder? Ik wil niet lullig doen maar 't lijkt echt nergens op! Spelfouten! Stijlfouten! Wiskundige onjuistheden en vanuit een vakdidactisch oogpunt volstrekt absurd! Ik hoop dat de maker en de beoordelaars geen wiskundedocenten zijn. Schoenmaker! Hou je bij je leest. Ieder z'n vak zullen we maar zeggen!
Je moet er toch niet aan denken dat dit het moet worden! 'Wisdom of the crowds'? Op deze manier lijkt me dat geen goed plan!

Maar misschien moet ik me er ook maar niet mee bemoeien. Laat ze nu maar gewoon lekker verder klunzen! 't Is gewoon bagger... maar gelukkig is er niemand die het ziet. Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk, zullen we maar zeggen. Wikiwijs? Nee... dat wordt niks!