zondag 15 november 2009

Zorgelijk...

In blok 2 ga ik de volgende vakken doen:
Taal van de wiskunde 2 vt (toets)
Statistiek 1-2 vt (toets)
Analyse differentiaalvergelijkingen vt (toets)
Wiskunde & cultuur 2-2 vt
Analyse: functies van meer variabelen dt (toets)
Wiskunde & leergebieden dt

Het ziet er naar uit dat alles voor de 1e week af is. Ik ben er klaar voor, zo gezegd. Ik moet nog wel de toets van statistiek nakijken en de punten van het vakproject invoeren. Maar ja, je kunt niet alles hebben.

Soms vraag ik me wel 's af waarom dat nu nodig is. Waarom kan ik niet gewoon zoals vroeger gewoon maar een beetje improviseren en zo'n beetje de kantjes er van af lopen? Dat zou een hoop tijd schelen...:-)

Uiteindelijk, denk ik, dat het beter is zo. Zo'n eerste bijeenkomst geeft toch de 'sfeer' en 'richting' aan van een cursus. Als je dan al gaat zitten klunzen dan wordt het sowieso helemaal niets.

Ik hoop er maar weer het beste van. Ik heb er eigenlijk best zin in...:-))