dinsdag 1 januari 2013

Oliebol

Ik heb net een oliebol achter de kiezen en ik ga zo koken. Ik ga nasi maken, eindelijk weer 's normaal Nederlands eten...:-)

Ik heb vanmiddag WisFaq aangepast aan 2013. In WisFaq gebruik ik per jaar een nieuwe database. Zo blijft de zaak een beetje beheersbaar, maar dan moet ik op 1 januari wel de database van vorig jaar een andere naam geven en een nieuwe lege database aanmaken voor dit jaar. Helemaal leeg is ie niet, want alle niet-beantwoorde-vragen staan er nog in. Dat klinkt eenvoudig maar ik moest nog wel wat 'scriptjes aanpassen':


 
Daar komt 'zoeken.asp' nog bij...

Het idee is dat WisFaq ook nog even in de 'oude' database van 2012 moet kijken voor de beantwoorde vragen. Anders lijkt het net of er bijvoorbeeld de afgelopen 30 dagen niets gebeurd is. Dat is het niet het geval...:-)

Maar volgens mij werkt het allemaal weer. Dit is dan meteen mijn documentatie voor volgend jaar.:-)

2012: Dat zijn 1964 beantwoorde vragen (gemiddeld 5 vragen per dag).