donderdag 9 augustus 2012

CKEditor

Eén van de onopgeloste problemen in wiskundeleraar.nl was dat bij de invoervlakken bij Chrome (en andere browsers) er geen mogelijkheid was voor opmaak. Je moest als het ware zelf de HTML-code invoeren om er iets van te maken. Dat was dus erg onhandig.

Vanmiddag kwam ik een oplossing tegen in de vorm van de CKEditor. Probleem opgelost...

Op die plekken waar deelnemers tekst moeten invoeren werkt dat al. Ik ben er blij mee. 't Is vrij voor persoonlijk gebruik en voor educatie.

Maar dat was helemaal niet waar ik mee bezig was. Ik doe de meeste dingen als ik eigenlijk iets anders doe. Lekker is dat...:-)

Inmiddels is het mogelijk voor deelnemers om hun (deel-)antwoorden in te voeren en op te slaan om ze eventueel in een later stadium te kunnen aanvullen en uiteindelijk kunnen verzenden om te de antwoorden te laten nakijken.