zondag 25 maart 2012

't Wordt allemaal minder

Eigenlijk begrijp ik van de meeste dingen steeds minder. Het kan de ouderdom zijn maar misschien is het ook wel gewoon een beetje genoeg geweest allemaal. Tegen zoveel onzin kan ik niet op. Van LinkedIn begrijp ik al helemaal niets:



Eh... tja hoezo? Wat nou? Mercedes Benz? Who me?

Gelukkig zijn er op LinkedIn van die groepen waar je dan lid van kunt worden. Ik heb nog nooit ergens zoveel onzin bij elkaar gezien. Ik ben blij dat ik dat allemaal niet hoef te lezen. Wat lopen er toch een hoop malloten rond op deze wereld.:-)

Maar de grootste malloot ben ik natuurlijk zelf. Waarom zou ik in het weekend eigenlijk dingen voor school moeten doen? Met die 0,6-baan van mij is dat helemaal niet nodig. Dat ga ik dus maar 's niet meer doen.

De rest? Wisdom of the crowds? Mediawijsheid? Maatwerk? Web2.0? Onderwijs? Nut en noodzaak? Wiskunde? Realistische wiskunde? Studiedagen? Klankborden? VMO? ICTklas? Innovatie? SMART? Gebakken lucht? ELO's? Moodle? Puntneuzen? Nou ja... ik zie nog wel. Als ik jullie niet meer zie dan zit ik waarschijnlijk ergens op een eiland...:-)