donderdag 27 oktober 2011

Nog meer open deuren

Het idee dat je iets verbetert aan het onderwijs als je de zomervakantie met een week inkort is wel een beetje heel erg kortzichtig. Een typisch voorbeeld van een lantaarnmaatregel. Maar ja, wij zijn omringd door idioten, zullen we maar zeggen.

Ik heb mijn oude weblog en het nog oudere weblog maar weer open gezet. Misschien heeft iemand er nog iets aan ooit. Al was het alleen al uit historische overwegingen.:-)

Zei er niet iemand dat hij mijn vertrek bij de lerarenopleiding wel een beetje had zien aankomen? Op Beter laat dan nooit vond ik nog wel een mooi voorbeeld uit 2009:
Ik heb genoeg te doen en het plan is om nog wat jaartjes op de LERO door te prutselen en dan iets heel anders te gaan doen. Een avontuur met muziek of een boot of beide...
't Is inderdaad een avontuur geworden. Niet in de muziek, niet op een boot, maar op 't HML:-)