zaterdag 24 april 2010

Weekverslag week 16

Deze week stond natuurlijk in het teken van de excursie naar Gießen. Via Nijmegen naar Gießen... met de auto!

Ik vond de ontdekkingstocht door het donker wel een zeer bijzondere ervaring. Een bezoek aan het muZIEum is alleen daarom al een bezoekje waard.

Verder natuurlijk het startspel, das erste mathematische Mitmachmuseum der Welt - in Gießen, Die Universität Gießen en nog 'so wass'. Ik vond het leuk!

Op donderdag nog een hertoets van 'functies van meer variabelen'. Er stonden weliswaar drie kandidaten op de lijst, maar die waren er in ieder geval niet. Maar B. was er en ik had nog een toets 'differentiaal vergelijkingen' voor C. Beide met voldoende resultaat, dus dat is dan wel weer prettig. Sommige mensen slagen er in om (bij herhaling) precies een 5,5 te halen. Je zou bijna denken dat ik zit te sjoemelen, maar dat is niet zo. 't Was niet nodig...:-))

Vandaag nog even naar Rotterdam geweest voor de lunch met F. Dat was weer reuze gezellig! Met de groeten van R. Lunchen is natuurlijk geen werk, zullen we maar zeggen, dus dat is al beter. Morgen nog een verjaardag... Poepoe, al dat sociale gedoe is wel vermoeiend maar ook wel erg leuk soms.

Kortom: ik heb 't wel weer gehad... Volgende week nog even wat dingen opstarten en dan is het alweer een soort van vakantie. Tada! Dat is beter... voor mij dan, maar voor het 'onderwijs' lijkt me dat toch wat minder allemaal. Meivakantie, Koninginnedag, hemelvaart, ... Er komt geen eind aan. Je zou maar alleen op vrijdag werken...:-))

Al met al was het wel weer een week...