zaterdag 3 april 2010

Dat is te moeilijk

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en 't is een vierkant.

Ok, ik geef het op! Ik zie wel 12 parallellogrammen en nog 9 ruiten. Dat is dan samen wel 21 vierhoeken, maar vierkanten heb ik niet kunnen ontdekken.

Zelfs als je 't ziet als een ruimtelijk figuur is het nog lastig. Dat lijkt toch niet erg gelukt dan, maar misschien moet je dat (heel) ruim zien:-)

Dat kan toch allemaal maar. Op grooveshark.com kan je voor $3 per maand van de reklame af. Ik geloof dat ze gisteren er ook een 1-april-grap hadden over audioreklame tussen de nummers door. Ik schrok al...:-)

Reklame!? De een nog dommer dan de ander en je wordt er werkelijk mee doodgegooid. Maar ja, kennelijk is het nodig en waarschijnlijk zal het wel zin hebben... Misschien? Nee... misschien een beetje, maar misschien ook wel niet.