donderdag 30 augustus 2012

MWM²

Vandaag in de e-mail:
Beste heer/mevrouw Ravenstein,

In opdracht van een verzekeringsmaatschappij waar u of uw werkgever een overeenkomst mee heeft, voeren wij een onderzoek uit naar `Personeelsvoorzieningen`. Voor deelname is het niet relevant of u zelf wel of geen afnemer bent.

De opdrachtgever stelt uw mening zeer op prijs. Met uw antwoorden kan zij haar dienstverlening verbeteren en beter afstemmen op de wensen van werknemers.

Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 5 tot 7 minuten in beslag. Alvast hartelijk dank voor uw tijd.

Klik hier om direct deel te nemen

Met vriendelijke groet,

MWM2
Onderzoeksbureau voor online onderzoek

Nou ben ik erg benieuwd met welke verzekeringsmaatschappij ik of mijn werkgever een overeenkomst heeft. Ik denk dat het gelul is, eerlijk gezegd.

Hoe betrouwbaar zullen die onderzoeken zijn?

De volgende keer kan je onderzoeken van http://www.mwm2.nl dus wel met een korreltje zout nemen, denk ik. Wat zeg ik? Korreltje? Neem maar een kilozak.