zondag 27 mei 2012

Zen en de kunst van het websiteonderhoud

Ik had al eerder geconstateerd dat wiswijzer meer een archeologische vondst was dan een website. Ik stop er mee. Voorlopig is de website voor eigen gebruik, maar mogelijk krijgt de website een andere bestemming.
Vanaf zondag 29 mei 2012

Verder ga ik volgend jaar wiskundeleraar.nl ook niet meer inzetten. Ik gebruik de website nog wel om een deel van de samenvattingen voor de Ipad aan te sturen en te experimenteren met een mobiele versie, maar de rest van de 'oude meuk' moet maar 's weg, denk ik...
Vanaf 9 juli 2012

Voor wat WisFaq betreft ben ik er nog niet uit. Op termijn is de manier waarop het nu gaat geen optie, dus er zal wel een keer een oplossing moeten komen. Dat zien we dan nog wel. Kan nog wel even wachten.
Einddatum: 1 augustus 2013