Dat curriculum.nu lijkt een mooi voorbeeld van een experimentele neurose. Het maakt niets uit wat iedereen zegt of niet zegt. In mijn optiek is het curriculum helemaal niet van belang. 't Is mijn probleem niet...:-) #hoedanook #buikpijndossier #wezullentochnietvoordegekgehoudenworden #wordtniks:-)
Feedback gaat alleen via de reguliere en de daarvoor in het leven geroepen kanalen... dus... dan maar niet...:-)
Dat meedenken en meepraten heeft meestal vooral de bedoeling dat je dan verder je mond houdt.... (1/3)
...als je niet meepraat mag je later ook niet meer van alles gaan roepen... (2/3)
...en als je wel meepraat dan hebben we je gehoord maar we zijn 't er niet mee eens dus dag.,..:-) (3/3)
...maar we zien het wel... Uiteindelijk komt er een nieuw currculum wat niet nieuw is en wat er verder niet toe doet... dus de docenten maken er wel weer iets van... met lessen, relatie en de nodige grappen... #onderwijs is 80% #theater
Mijn idee? Laat ze met rust... dat curriculumgeneuzel.... 't is trekken aan een dood paard... ja ik ben een optimist...:-) #doeidoeidagen
Ik begrijp trouwens helemaal niet waarom docenten het curriculum zouden moeten bepalen....!? Je zou denken dat er toch een maatschappelijk groter belang op het spel staat... maar ja wie ben ik?:-)