zondag 10 februari 2019

Omringd door idioten

Na bijna 30 jaar werken in het onderwijs blijf ik me verbazen. Elke keer als je denkt 'het moet niet gekker worden' gebeuren er dingen die aantonen dat het altijd nog gekker kan: rekentoets, lerarenregister, kutkapsalon, ... Er komt werkelijk geen eind aan.

Daarnaast is het 'normale leven' ook al niet veel beter: Twitter, VGZ, HvA, FaceBook, ... Ik zou in deze weblogpost voorbeelden kunnen geven. Er zullen dan een aantal mensen niet blij van worden...:-)

Laat ik dat dan maar niet doen. Ik moet nog een tijdje mee, dus wat zou ik me druk maken. Niet om de hogeschool van Amsterdam, niet om het VGZ en niet om de toekomst. Je leeft maar één keer dus kan je maar beter niet bezig houden met onzin.

Blijft een feit: we zijn omringd door idioten... dat wel...:-)