vrijdag 28 september 2012

Toch maar niet dan...

...of op z’n minst een “dankjewel” terug geeft...

Eigenlijk wilde ik naar aanleiding van dit opmerkelijke bericht van @Sjaboepaan een stukje schrijven over... over... waarover? Over 'delen' en 'niet delen', over 'loslaten' en iets nieuws beginnen... over naams- en bronvermelding, over intellectueel eigendom en diefstal. Of je sommige dingen als 'compliment' moet opvatten of juist niet. Over zwijgen, negeren en lurken in het kwadraat. Onbegrip, onvermogen en 't gebrek aan inlevingsvermogen. Over konijnen...

Maar toch maar niet. Ik ga iets leuks doen:-)

3 opmerkingen:

  1. Eigenlijk had ik me voorgenomen alleen maar te schrijven/twitteren over dingen waar ik iets van weet. Maar ik weet niet...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of het een opmerkelijk bericht is weet ik niet, maar ik heb er vrede mee. Volgens mij ben jij het die af en toe een Tweet eruit gooit die in de buurt komt van "ach, laat maar, jij je zin...". Daarvoor heb ik je nog nooit bedankt en dat wil ik bij deze doen: Bedankt!
    Ik hoop meer rust te krijgen en dan ga ik niet meer alles bijhouden, bevragen, op duistere wijze erachter komen wat er gebeurt met materialen, ideetjes, uitlegjes en andere dingen. Dus ik doe het toch vooral voor mezelf.
    Maar wel jammer dat je toch geen stukje er van gaat maken. Ach, laat ook maar... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mooie dingen van het Internet vind ik mensen die gewoon schrijven wat ze bezig houdt, dingen doen die ze zelf belangrijk vinden en aanwezig zijn. Zoiets heeft altijd meer effect dan je denkt. Dus jij bedankt. 't Is gewoon een soort Zen.:-)

    BeantwoordenVerwijderen