- Procenten en verhoudingstabellen
- Mijn top 297
- Lijstjes maken
- Verspilde moeite
- Gebakken lucht
- Wiskundige denkactiviteiten
- Zou dat werken?
- Rampgebied
- Nieuwjaarsgroet
- WisFaq 2014
- Een hek van 100 meter
- Wiskundig denken
- Intuitie en kansrekenen? Dat is een slechte combinatie...
- Experiment
- Zinloos getwitter
- Geïrriteerd? Wat doe je er aan?
- Leerstijlen maar dan anders
- 't Is gewoon een truuk...
- Algebra nieuwe stijl
- Verhaaltjes, contexten, toepassingen en modellen
- Dat doe je gewoon zo en zo...
- De kapitein
- Pilot CITO rekentoets 3F van 2013
- Contraproductief
- Wat is nu eigenlijk het punt?
- The sky's the limit
- Lerarentekort en werkdruk
- Heb ik 't naar mijn zin?
- In het vat
- Informatievoorziening, ELO's en anders misverstanden
- Samenhang ICT en onderwijs
- Nog een gemiste kans...
- Leraar met lef
- Startpagina (2)
- Psychische problemen van docenten
- Gekke Henkie
- Dat was vroeger wel anders
- Een verkeerde indruk
- De toekomst van wiskundeleraar.nl
- Sommige mensen hebben ook altijd pech
- ICTklas
- Wie gaat dat betalen?
- Klankbordgroep
- Waarom zou je twitteren?
- De boodschap komt niet helemaal over
- Digitale communicatie
- Dat is te moeilijk
- Een gemiste kans
- Les 1
- Taakgerichte instructie
- Toetsen om te leren
- 4 dia's over toetsen
- Het hogeronderwijs
- Wat bedoelen ze toch met... denkactiviteiten?
- Les 4
- Vijfminutenpraatje
- Project X
- Les 3
- Les 2
- Een gemiste kans
- Kernreflectie
- Evaluatie
- Eindejaarsevaluatie 2013-2014
- Meer leerlingen leren meer in minder tijd
- Het onzekerheidsprincipe van de leraar
- Verwijderde weblogs
- Wiskunde leren is een fractal
- When something bad happens
- Performativiteitsvertoog
- Uiteindelijk gaat het om het gesprek?
- De omgekeerde wereld
- 't Is zeker herfst
- Luistergedrag
- Kwesties van betekenis