zaterdag 28 augustus 2010

Frustraties

Happiness is not achieved by the conscious pursuit of happiness; it is generally the by-product of other activities.
Aldous Huxley

Ik geloof dat de vakantie er bijna op zit. Je hoopt natuurlijk dat je na de vakantie beter in staat bent om met enige afstand te kijken naar alle 'belevenissen' van het afgelopen studiejaar en naar de 'voorgenomen avonturen' van het komende jaar. Maar tot nu toe lukt dat voor bepaalde dingen nog niet erg goed...

Ik blijf het gevoel houden dat het maar niet wil lukken om een beetje fatsoenlijk gehonoreerd te worden voor de ICT-dingen die ik doe. Je kunt dan natuurlijk de 'pijp aan Maarten geven', er mee stoppen, op zoek gaan naar een werkgever met meer visie op 'integratie van ICT in het onderwijs', de boel afsluiten dan wel opheffen of er gewoon een eind aan maken!:-)

Waar doe je het allemaal voor?

Tja... Ik ben er nog niet helemaal uit. Maar 't is duidelijk dat je niet moet toegeven aan dat gevoel. Juist niet. Gewoon doorgaan, nee, met nog meer kracht de ingeslagen weg volgen. We zijn vast op de goede weg, dus doen we er gewoon nog een schepje bovenop.

Jammer genoeg is 'gelijk hebben' nog niet hetzelfde als 'gelijk krijgen', maar tegen zoveel 'gebrek aan inzicht' kan ik niet op. Maar die 'tekortkoming' zal het uiteindelijk niet redden. Wacht maar af! Mijn tijd komt nog! Ideeën genoeg! Ik laat me door een kleine tegenslag toch niet weerhouden? Straks gaan ze nog denken dat ze er iets over te zeggen hebben! Nee, de strijd is nog niet gestreden! Tada!

Er komen andere tijden...:-)



Maar ja... met de kennis van nu!?:-)

"You better start swimming or you sink like an stone"
Bob Dylan