maandag 12 juli 2010

Dat is beter werk...

Vreemd genoeg is voor mij het begin van de vakantie altijd de meest productieve tijd van het jaar. Ik denk dat dat komt doordat je nog wel 'actief' bent maar eigenlijk niets moet en je kunt je dan, zonder hinderlijke onderbrekingen, bezig houden met wat je leuk vindt. Gelukkig is wat ik leuk vind ook nog wel 's nuttig, zullen we maar zeggen:-)

Ik ben de laatste dagen bezig geweest om wiskundeleraar.nl op te schonen. Tot nu toe gebruikten we in wiskundeleraar.nl de mapjes van de hogeschool. Studenten gebruiken buiten de hogeschool dan netstorage en de docenten myfiles.hro of zoiets...

Kortom: tijd voor een innovatie! Inmiddels gebruik ik op wiskundeleraar.nl een aangepaste versie van een 'web-based file manager'. Tot nu werkt dat volgens mij prima!


Een mooie gelegenheid om die server van wiskundeleraar.nl eens op te schonen. Na al die jaren stond er toch wel een hoop zooi. Maar bijna klaar!

Nee, ik vermaak me wel. Vakantie is leuk maar het is ook fijn als je weet dat je goed voorbereid het nieuwe studiejaar in kunt. Ik krijg er al bijna zin in. In vakantie dan...:-)