zondag 5 mei 2013

Vakantie

De meivakantie loopt al op haar eind. Waar is ze gebleven? David riep al 'Voordat je school uit je hoofd hebt, begint het alweer…' en zo is dat maar net... ik zat gewoon niet op te letten...

Ik heb geprobeerd uit te rusten. Ik heb heel veel nagedacht. Ik heb een wandelingetje gemaakt. Ik heb S. helpen verhuizen. Ik heb Mario Galaxy gespeeld, op het balkon in het zonnetje gezeten, maar verder...?



Misschien is dat ook wel prima zo. Volgende week twee dagen school en dan is het hemelvaart. De vooruitzichten op de korte termijn zijn gunstig...:-)

Jammer genoeg wordt het nooit echt rustig in mijn hoofd. Ik blijf maar aan de gang. Waarom kan je dat onderwijs gewoon niet een keer los laten? Waarom moet je daar steeds maar weer over na zitten denken? Wat heeft dat voor zin?

Eerlijk gezegd? Zou ik niet liever gewoon gaten graven, helpen met verhuizen, knutselen, muren metselen, apparaten repareren? Lekker zonder al te moeilijk te doen, niet te veel nadenken, lekker fysiek bezig zijn? Of zou zoiets een tijdje leuk zijn, maar ga je dan toch weer 'malen' en allerlei dingen verzinnen? Studeren? Algebra doen? Vlakke meetkunde? Iets nieuw bedenken?:-)

Waarschijnlijk wel, dus ik ben er nog niet helemaal uit. Nou ja... we zien wel. Op naar de zomervakantie dan maar. Ik heb er al echt zin in...:-)