vrijdag 7 februari 2020

Op kantoor

Vandaag zit ik 'op kantoor'. Wat ik hier doe? Eerst maar 's dat 'Privicy Statement' afmaken. Het schiet niet echt op, maar 't is ook zo vreselijk saai.
Eigenlijk moet ik vandaag sommen maken, maar misschien wacht ik daar nog even mee. Mijn filosofie is dat je nooit dingen tegen je zin in moet doen. Gewoon wachten tot je zin krijgt. Dat werkt wel zo prettig. Zo ben ik al een tijdje bezig met zin maken om de keuken op te knappen, maar of dat er nog ooit van komt..!?:-)

Ik heb vandaag al een stuk gewandeld in het bos. De krokussen en de sneuwklokjes hebben er al zin in. 't Was mooi zonnig en lekker fris.

Je zou met 'echt' op kantoor moeten zitten. De hele dag net doen of je hard werkt en hopen dat de dag snel voorbij gaat. Het weekend staat voor de deur...:-)