vrijdag 29 juni 2018

Geen fatsoenlijk gesprek mogelijk

Afbeeldingsresultaat voor docent.gif wiswijzer

...had ik al vermeld dat er met mij geen fatsoenlijk gesprek te voeren is...? #ikbenuitgepraat:-))

Mijn collega's zijn de afgelopen 30 jaar tot de conclusie gekomen dat ik geestelijk niet helemaal in orde ben... en meestal eindigt dat in de vaststelling dat er mij ook niet te praten valt... stom he? :-))) #ikvindvanniet :-))

...het mooie is dat bij het klimmen der jaren de geestelijke tekortkomingen beter aan het licht schijnen te komen....:-) #jeblijftjeverbazen

...maar volgens mijn psychologe valt het nog best mee.... misschien.... ergens... in de verte... :-)

...en als je zo 's om je heen kijkt.... :-)))

"Een woning in Diemen is afgelopen nacht beschoten. Ook is een handgranaat achtergelaten..." en dan zeggen ze iets van mij...:-)))

Enige twijfels over je geestelijke stabiliteit biedt vele voordelen...:-) #valthetaltijdmee

Je kunt tegenwoordig niets en niemand meer vertrouwen...:-) nos.nl/artikel/222471… #eendvandeweek

....de kunst zal wel zijn om je tekortkomingen je USP te maken... jaja... dan kom je ergens en word je wellicht eindelijk 's gewaardeerd en word je rijk en gezond... haha... zoiets moet het zijn... #ikdroomlekkerverder