donderdag 4 januari 2018

Moeilijke kwesties

't Blijft een moeilijke kwestie: wat zet je nu wel of niet op je weblog of op twitter? Waar doe je het eigenlijk voor? Waarom zou je dat doen? Moet ik er niet gewoon maar 's mee ophouden? Of... waar zal ik nu 's over gaan roeptoeteren?:-)

Ik ga deze vragen nu niet beantwoorden, maar ik ga er wel over nadenken. Ik moet trouwens sowieso ernstig gaan nadenken over wat ik wil. Moet ik zo doorgaan? Baangewijs? Websitesgewijs. Zijn er redenenen om het roer om te gooien? Ga ik misschien maar 's een keer doen wat ik echt leuk vind? Of deed ik dat al?:-)



Ook die vragen kan ik niet zo maar beantwoorden. Ik vind heel veel dingen leuk om te doen, maar je leeft maar één keer en soms kan dat misschien ineens korter zijn dan je misschien dacht. Maar misschien weet je dat niet en blijft het toch maar afwachten. Moet je daar nu rekening mee houden? Zijn er dingen die ik moet regelen misschien?:-)

Ik wacht nog even af, maar waarschijnlijk zal ik me de komende tijd wel met dit soort vragen bezig moeten houden. Ik hou jullie op de hoogte... misschien...:-)