zaterdag 13 mei 2017

Prioriteiten

Stel je voor dat je 't gevoel dat het de verkeerde kant op gaat, dat er dingen gebeuren waar je 't niet mee eens bent, dingen waarvan je weet dat het niet gaat werken. Wat moet je dan doen?



Je kunt dan wachten tot het weer de goede kant op gaat of je kunt de benen nemen. Daar moet je dan heel ernstig over nadenken. Het is moeilijk te bepalen wat wijsheid is. Welk besluit moet je nemen? Wat krijg je er voor terug? Wat laat je achter? Is dat 'nieuwe' wat je wil? Soms is het goed om te veranderen. Wat als het idee om iets anders te gaan doen al een verademing is? Wat zegt dat?

Misschien is het nuttig om je prioriteiten te formuleren. Wat vind ik belangrijk? Wat is nuttig? Wat vind ik leuk? Waar ga ik voor? Waar word ik blij van? Wat kan ik goed?

Ik houd u op de hoogte...:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen