donderdag 20 april 2017

Run away

Ik had op dreamteam geschreven dat ik mijn motivatiebrief en CV al klaar had staan om te versturen. Eigenlijk was ik van plan om nog een tijdje te blijven maar nu ik daar nog 's goed over nadenk dan denk ik dat ik het toch maar gewoon ga proberen. Ik denk dat ik daarbij weinig te verliezen heb. Wat zou er kunnen gebeuren?
  1. Ik word uitgenodigd voor een gesprek en we komen tot een overeenkomst. Ik ga na de zomervakantie ergens aan de slag en dat lijkt me dan prima.
  2. Ik word uitgenodigd voor een gesprek maar we komen er niet echt uit. Hoe dan ook is dat niet erg. Ik heb 't in ieder geval geprobeerd, ik was niet kansloos maar 't is niet helemaal wat we zochten. Ook prima.
  3. Ik word helemaal niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Is dat dan ook prima? Kennelijk ben ik niet de docent die men nodig heeft? Hoe is dat mogelijk! What a mistake to make...:-)
Niet bang zijn? Gewoon proberen? Wordt het niks dan win je iets, wordt het wel iets dan heb je ook iets. Je leert er altijd iets van en 't is goed om op z'n minst een soort realistisch beeld te krijgen van je beperkingen of je aantrekkelijkheid. Als docent dan...:-)

I talk to the wind

You don't possess me
Don't impress me
Just upset my mind
Can't instruct me or conduct me
Just use up my time

King Crimson

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen