maandag 26 september 2016

Squla!? Pleur op...:-)

Beste webmaster,

Enige tijd geleden heb ik onderstaand bericht gestuurd. Helaas heb ik hier geen reactie op mogen ontvangen. Wellicht is het bericht aan de aandacht ontsnapt?

Ik hoop dat je mijn suggestie alsnog in behandeling wilt nemen.


Hallo meneer van Squla,

Nee hoor… Uw bericht is zeker niet aan mijn aandacht ontsnapt. Ik heb het gelezen maar ’t slaat echt nergens op. Dus hou er mee op. Ga iets nuttigs doen of maak 20.000 euro over op mijn rekening.

Veel plezier… maar je bent aan het verkeerde adres…:-)

Maar ik zal er een stukje over schrijven en dat ’s rond twitteren. Kunnen andere mensen ook ’s lachen….:-)

Met groet
Willem van Ravenstein
http://www.wisfaq.nl



Of om met Rutte te spreken: pleur op...:-)

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij werken die televisiecommercials niet zo. Kwaliteitsprobleem soms? Maar wie zou die promo betalen? Gratis cursus? Maar dat was toch niet het verdienmodel !!
    https://www.youtube.com/watch?v=wRztac31Dxc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die meneer van Squla is echt een held door niet te reageren. 't Zal wel een robot zijn...:-)

    BeantwoordenVerwijderen