maandag 29 juli 2013

ICT-plannen 2013-2014

't Is eigenlijk vakantie, maar vooruit maar: de nieuwe ICT-plannen voor 2013-2014:

Wiswijzer
Vanaf juli 2013 is de website niet meer toegankelijk voor het publiek. Mogelijk krijgt de website een andere bestemming, maar voorlopig maar even niet.

Wiskundeleraar
Ik gebruik wiskundeleraar om de klassenpagina's aan te sturen, de DWO-informatie te ontsluiten en verder... om mijn eigen onderwijs te faciliteren. Er is nog wel 't een en 't ander beschikbaar, via mijn persoonlijke documentatie-centrum, maar dat is tijdelijk.

WisFaq
Voorlopig pruttelen we daar nog wel door. Ik twijfel nog of ik de zaak zal opheffen of toch een keer nieuw leven in te blazen. Dat laatste zou bijvoorbeeld kunnen om WisFaq geschikt te maken voor een smartphone.

De rest
Voor de rest weblog ik vooral:
...en voor de rest zijn er geen plannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen