zaterdag 30 maart 2013

Goede vrijdag

't Kwam zo maar in me op (dus let maar niet op mij):
  • "de professionele dialoog" -- dat is zoiets als uit je nek kletsen zonder verder enige consequenties?
  • Als je opbrengsten wilt dan moet je investeren... daarna mag je eisen stellen... maar eigenlijk is het een verloren zaak...
  • Als je fatsoenlijk niet meer kan betalen moet je iets verzinnen waardoor het weer betaalbaar wordt... (1/2)
  • ....en niet dweilen met de kraan open het ene gat vullen met gebakken lucht en 't andere gat met een tekort... (2/2)
  • Ik bedoel maar: wie heeft hier nu eigenlijk de leiding?
  • Anders geformuleerd... als je iets wilt in het (of daar buiten) dan moet je investeren, ruimte maken, inspiratie... (1/19933)
  • ...fysieke mogelijkheden scheppen, innoveren, verbeteren... creatieve oplossingen bedenken, leerlingen/ouders deelgenoot maken.. (2/19933)
  • ...maar vooral iets doen, DOEN... als in actie ondernemen, de apen uit de mouwen en zo... dat was 3 t/m 19932 van 19933....
  • DOEN
  • DOEN
  • DOEN
  • DOEN
  • DOEN
  • DOEN
  • DOEN
  • DOEN
  • ...
  • ...en genieten van de dingen die goed gaan... want er gebeuren ook hele mooie dingen in het (19933/19933)
  • Mijn gratis advies voor het is dan ook: hou 's op met praten en ga iets doen...
  • Het Nationaal Onderwijs Plan (NOP) - nog een gat in de markt... goed en betaalbaar onderwijs voor iedereen en relaxte docenten... :-)
  • Uiteindelijk moeten de ideeën allemaal op komen staan... 'de toekomst van het wiskundeonderwijs' -
Dat was weer gezellig:-) Lekker roeptoeteren...:-))