zaterdag 11 augustus 2012

Stemadvies

Hieronder zie je de lijst van politieke partijen voor de Tweede Kamerverkiezingen van 12 september 2012. Het idee is dat je op één van deze partijen je stem uitbrengt. Daarna word je dan geacht verder niet te zeuren, voorlopig.
  • VVD
  • PvdA
  • PVV
  • CDA
  • SP
  • D66
  • GroenLinks
  • ChristenUnie
  • SGP
  • Partij voor de Dieren
  • Piratenpartij
  • Partij voor Mens en Spirit
  • Nederland Lokaal
  • Libertarische Partij
  • DPK
  • 50PLUS
  • Liberaal Democratische Partij
  • Anti-Europa Partij
  • SOPN
  • Partij van de Toekomst
  • Politieke Partij NXD
Een andere mogelijkheid is om niet te stemmen. Men zegt dan wel dat als je dat doet dat je dan ook niet mag zeuren. Dus of je nu wel of niet stemt maakt feitelijk weinig uit, dan...:-)

...en dat moet het zijn...:-)

Ik heb me voorgenomen me er niet mee bezig te houden. Ik ga wel stemmen, denk ik, met grote tegenzin, maar misschien ook wel niet.:-)