woensdag 22 augustus 2012

Ik ben even de draad kwijt

't Valt niet mee om de draad weer op te pakken. Volgende week zullen we er weer aan moeten geloven. Dan begint het 'echte leven' weer. Ik zou natuurlijk wel kunnen roepen 'het wordt een geweldig jaar' maar dat is dan meer een 'wens' dan een 'feitelijkheid'. We zien wel...:-)

Eén van de eigenschappen van een docent om te overleven in het onderwijs is 'geloven in jezelf'. Wat men ook verder zegt, beweert of adviseert ga af op je gevoel, je eigen inzicht en je ervaringen. Iedereen weet het altijd beter, maar trek je er vooral niets van aan.

Waar was ik ook alweer mee bezig? O ja...:-)

Ik heb me voorgenomen alleen nog maar te schrijven, te webloggen en te twitteren over dingen waar ik iets van afweet. Dat zouden meer mensen moeten doen. Wat een rust zou dat geven...:-)