donderdag 23 juni 2011

Daar had ik niet aan gedacht

Ik had er niet aan gedacht maar als je ergens 10 jaar werkt dan sleep je allerlei rommel met je mee. Dat weet je niet, maar dat blijkt pas als er mee stopt:


Ik kan zo een heleboel dingen, omstandigheden en levende organismen noemen die ik liever kwijt dan rijk ben. Dat ga ik nu hier niet doen, want je moet wel een beetje leuk blijven, zullen we maar zeggen.:-)

Maar 't is wel grappig, ergens. Waarschijnlijk krijg ik bij mijn nieuwe werkgever ook wel weer allerlei 'rommel' te verwerken, maar dat is dan tenminste weer 's nieuwe rommel, nieuwe inzichten en nieuwe frustraties. Dat lijkt me eigenlijk best fijn. Ik heb wel een beetje genoeg van die oude meuk:-)

Dus wat dat betreft is het niet zo gek om af en toe 's wat anders te gaan doen!