dinsdag 31 mei 2011

Met mij gaat het goed en dat is het voornaamste:-)

Je snapt niet hoe 't kan maar ik heb gisteren een vraag in WisFaq beantwoord over een doorsnede van een vlak met een prisma. Op de een of andere manier had ik mijn hoofd dat het over een piramide ging. Dat stond er helemaal niet, maar kennelijk lees ik liever wat ik denk dat er staat dan wat er echt staat. Dat is niet handig.

Uiteindelijk is het met het antwoord op die vraag wel goed gekomen. Ik heb zelf, omdat ik al een antwoord had, dan zelf maar een vraag gesteld en die vraag zelf beantwoord. 't Zou zonde zijn als het verder nergens zou blijven.Maar als je er verder over nadenkt... Misschien hebben meer mensen daar wel last van! Dat ze 'dingen lezen' die er helemaal niet staan. Meestal laat ik mij op mijn weblog of op twitter enigszins aan de vage kant uit over allerlei dingen. Dat zou wel 's een bron kunnen zijn voor veel verwarring. Wat bedoelt ie nu eigenlijk?

De vraag is dan: moet je daar iets aan doen? Het antwoord is natuurlijk: nee. Iedereen heeft recht op z'n eigen gedachtenspinsels. Ik vermaak me verder prima.:-)

Zie ook Tante Jo