vrijdag 18 februari 2011

Wat wil ik zelf?

q2489img1.gif

Op dit moment kan ik niet anders concluderen dat de lerarenopleiding niet in de top 10 staat van innovatieve kennisinstituten. Voor een expertisecentrum van 'leren-leren', zullen we maar zeggen, is dat wel een gemiste kans.

Ik ben een wiskundedocent en ik probeer daar zo goed mogelijk invulling aan te geven. Soms kluns ik wel 's, maar meestal gaat het wel. De inzet van ICT speelt de laatste 21 jaar wel een steeds een rol.

Maar ICT is een bijzaak. Je zou het bijna vergeten maar ik geef vooral les. Dat is wat ik doe en dat vind ik nog leuk ook! Zie vakken. De rest is ook boeiend, maar daar gaat het uiteindelijk natuurlijk niet om. Hoe meer les hoe beter...:-)

Bovendien beschouw ik lesgeven op de lerarenopleiding een voorrecht. Meer kan je niet willen en meer wil ik ook helemaal niet. Loopbaan? Ik moet nog 14 jaar en ik denk dat als het gaat zoals het gaat, dat ik daar verder tevreden mee moet zijn.:-)