zondag 6 februari 2011

Langzaam nakijken

Als ik het bericht 'Onvoldoende voor docent die te langzaam nakijkt' zo 's bekijk dan doe ik, volgens mij, iets niet goed.
"Bij de rondgang van de afgelopen maanden langs de instituten constateerde het college van bestuur dat docenten niet overal op tijd, binnen twintig werkdagen, de tentamens nakijken. Het is ook de ervaring van sgmr-lid Erdal Özcan. ‘De vier weken worden nogal eens overschreden en dan wordt vaak gezegd dat het aan het nakijkcentrum ligt.'"
bron
Binnen 4 weken? Nou ja en ik maar denken dat je er toch echt niet langer over moet doen dan 2 weken. Wat een luxe! En dat nakijkcentrum? Wat is dat nu weer? Ik kijk die dingen altijd 'gewoon zelf' na.:-)

Maar kennelijk is 'op tijd nakijken' wel een punt bij de docentenbeoordeling. Net als 'bereikbaarheid'. Wat zouden ze daar eigenlijk precies mee bedoelen? Nou ja, geen idee, maar mooi is het wel. Volgens mij kan ik wel een paar schaaltjes omhoog...:-))