maandag 14 februari 2011

Het is gewoon leuker!

Je kunt niet zeggen dat er geen duidelijke lijn zit in wat in doe. Twee jaar geleden schreef ik op mijn 'oude weblog':
Misschien ligt het aan mij maar als ik de balans opmaak van alle pogingen iets te doen aan modern en innovatief onderwijs dan dringt zich steeds slechts één conclusie op: dat het op de keper beschouwd, bij nadere bestudering eigenlijk weinig zin heeft.
bron
Toen zal ik wel gedacht hebben dat het uiteindelijk wel langzaam beter zou worden. Dat denk ik eigenlijk nog steeds. Een herfstdepressie die overgaat in voorjaarsmoeheid is natuurlijk niet het goede moment van het jaar om de balans op te maken. Gelukkig duurt zoiets bij mij meestal niet al te lang. Maar 't klopt niet natuurlijk, want het heeft natuurlijk heel veel zin om te experimenteren met ICT. Er is geen ontkomen aan!
Vorige week heb ik mijn diploma opgehaald! Ik wil je hartelijk danken voor je hulp, steun en vooral flexibiliteit van de afgelopen 3 jaar. Zonder jou en je ICT was de opleiding een stuk minder leuk geweest. Echt waar!
Dat u 't maar weet! Kijk en dat is natuurlijk een veel beter signaal dan dat hersenloze gezeur over informatieplannen en andere onbenulligheden.:-)