woensdag 5 januari 2011

Plannen voor het nieuwe jaar

't Is een beetje de tijd van 't jaar, denk ik, maar de vraag "Wat ga ik dit jaar doen!?" is misschien toch aardig. Ik ben vooral voor mezelf (maar iedereen mag meekijken) maar 's begonnen een aantal dingen op een rijtje te zetten. Wat wil ik zelf nu eigenlijk?

Ik doe van alles en ik probeer waar mogelijk van alles te doen met ICT. Je kunt stellen dat die investeringen vooral mijn kant komen en ze (op de lange duur) zeker van alles opleveren. Iedereen moet maar doen wat ie wil, zullen we maar zeggen, maar van 'goed voorbeeld doet goed volgen' lijkt weinig sprake. Hoe nuttig is wat je doet? Moet je daar mee door blijven gaan? Of moet je ook 's verder kijken en iets anders gaan doen? Misschien moet ik gewoon echt beter kijken naar wat ik zelf wil.

Kortom: als je wilt weten hoe iets werkt moet je 't proberen te veranderen:-)