woensdag 7 juli 2010

Weekverslag 26 en 27

Met de vakgroep hebben we dinsdag vergaderd met aansluitend een etentje gedaan. Dat was allemaal erg aardig, maar nu heb ik er genoeg van. Ik heb nog wat werkstukken mee genomen om na te kijken, een stapeltje evaluatieformulieren voor het vakproject en nog zo wat... Dat is dan het laatste wat ik doe. Hopelijk staan vrijdag alle punten in Osiris.

De laatste paar weken heb ik ernstig overwogen om met wiskundeleraar.nl te stoppen. Ik besteed daar gemiddeld per week ongeveer 8 uur aan. Deze werkzaamheden moet je wel ruim zien:
  • Doet ie het nog?
  • Zijn er vragen? Annotaties? Forum?
  • E-mailtjes lezen
  • Bijblijven (RSS-feeds, Twitteren, Weblogs volgen)
  • Fouten herstellen en nieuwe dingen bedenken
  • Uitleggen wat ik doe… op mijn weblog…
  • Enz…
Ik heb nog 's wat geroepen over dagdelen. Nu leek 80 dagdelen wel wat veel om te vragen, dus heb ik gevraagd om 40 dagdelen. Men moet tenslotte wel realistisch blijven.:-) Deze armlastige bedrijfstak heeft in meerdere opzichten toch wel iets heel treurigs over zich. Ik vermaak me wel hoor, maar je kunt net zo goed kippen houden of een haringkar exploiteren.:-)

OVER & SLUITEN

"Hey, you've got a banana in your ear", and the guy replies, "Eh? What did you say" and the first guy says very loudly, "I said you've got a banana in your ear!". And the other guy says, "I can't hear you! I've got a banana in my ear!".