maandag 28 juni 2010

Oranje

Het was hard vechten vanmiddag. Niet het voetbal hoor, maar mijn poging om wakker te blijven.:-)


't Is jammer dat het na vrijdag a.s. definitief is afgelopen voor Nederland. Aan de andere kant moet er natuurlijk ook gewerkt worden. We kunnen niet aan de gang blijven.

Ik bedacht me dat ik vroeger ook in 't oranje gevoetbald heb, tenue-gewijs zullen we maar zeggen. Bij DESTO in Utrecht. Dat bestaan nog steeds, DESTO is een afkorting voor DOOR EDEL SPEL TOT ONTWIKKELING. Als ik me goed herinner ging het om een christelijke voetbalvereniging. Ik heb me overigens daarna als voetballer niet echt verder ontwikkeld. Waarschijnlijk was ik bij het TONEEL meer op m'n plaats geweest. Als 'acteur' kan je dan voetbalgewijs misschien nog wel 's een penalty 'versieren'.:-)

De vereniging heeft wel een bijzondere opvatting over LIVE voetbal kijken:


Nou ja. 't Blijft een geinig spelletje. Zouden er ook voetbalclubs bestaan voor jonguitgevallen bejaarden zoals ik?