zaterdag 17 april 2010

Weekverslag week 14 en 15

In week 14 de laatste bijeenkomst 'wiskunde & cultuur 2-3' gedaan. De opbrengsten zijn binnenkort in een digitale expositie te bekijken. Ik ben er nog niet aan toegekomen.

Er was een bijeenkomst over de wijziging van het programma voor de deeltijd van 3 naar 4 jaar. Zie aldaar!

Op vrijdag nog een bezoek gebracht aan Havo-Pro: samen werken aan een havodidactiek voor de exacte vakken. We gaan in ieder geval een plan maken, dus dat is dan wel weer aardig, misschien.

Deze week stond meer in het kader van de muziek. Donderdag en vrijdag nog een aantal hertoetsen. Dat ging wel, geloof ik. Hebben we dat vast gehad. Ik heb (bijna) alles al nagekeken en ingevoerd... dus klachten over de kleine kwaliteit zullen we dan niet krijgen.:-)

Verder is er weinig te melden... Ik moet maar 's aan mijn zelfevaluatie gaan schrijven. Ik ben alleen bang dat er vooral een anderenevaluatie wordt. Maar 't is onvermijdelijk.