dinsdag 6 april 2010

Minivakantie

Mijn onverwachte minivakantie zit er weer op. Ik heb de afgelopen week vooral niks gedaan. Morgen moet ik weer aan de bak.

Ik heb deze week nog wel wat opdrachten nagekeken, een aantal vragen beantwoord in WisFaq, een paar websitefouten uit WisFaq gehaald en wat verbeteringen aangebracht aan wiskundeleraar.nl

Ik heb nog een paar veranderingen voor de vakken van volgend jaar in overweging genomen. Daarnaast nog 's nagedacht over 'achtergronden' en 'wensen' voor mijn taken van volgend studiejaar. Daarover wellicht later meer...

...en ik ben een lijstje aan het maken van 'maatregelen' van de afgelopen jaren. Van 'functiewaardering' tot 'collegameters', van 'cursusevaluaties' tot 'het 50-minutenrooster'. Ik wil niet veel zeggen, maar erg zinnig lijkt het me allemaal niet.

Kortom: waarschijnlijk zit de volgende zinloze maatregel er al weer aan te komen. Het zou beter zijn als het management de maatregelen af en toe eens zou evalueren.