woensdag 17 maart 2010

Weekverslag week 11

Maandag
Dankzij de e-mail en MSN zijn we met de minor exact anderhalf uur eerder begonnen dan gepland. De communicatiemiddelen werken dus!:-) We hebben hard gewerkt... Het is dus helemaal niet onhandig om 'verbonden' te zijn!

Dinsdag
Dinsdag heb ik 'Wiskunde en cultuur 2-3' gedaan. Dat ging voor een deel over platonische en archimedische lichamen. Het blijkt maar weer dat je altijd nog iets meer kan leren. Ik moet nog 's kijken naar de naamgeving van de verschillende archimedische lichamen. Waar komen die precies vandaan? Hoe zit het precies?

Op dat soort momenten weet ik nooit helemaal zeker of het wel allemaal klopt wat ik zeg. Daar hou ik niet van. Ik probeer dat altijd te vermijden. Je kunt dat beter zeggen dat je 't ook niet precies weet dan net te doen alsof je er verstand van hebt. Dat zouden meer mensen moeten doen!:-)

Woensdag
Je maakt toch van alles mee. Met een beetje geluk kan ik aan het einde van deze week mogelijkerwijs de punten van de minor exact 2009 doorgeven! Dat zou wel fijn zijn.(*)

Naar aanleiding van iets anders kreeg ik ineens behoefte aan een meldpunt voor 'extreme domheid'. Dat moet er wel komen vind ik.

(*) What a mistake to make... 't Is oorverdovend zwijgen geblazen!